סערה במליאה: סגן השר מיקי לוי סירב להשיב להצעתה של חברת הכנסת מיכל בירן בטענה כי הקליטה אותו בסתר

אבי יעקב | צילום: פייסבוק No Comments on סערה במליאה: סגן השר מיקי לוי סירב להשיב להצעתה של חברת הכנסת מיכל בירן בטענה כי הקליטה אותו בסתר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערה במליאה: סגן השר מיקי לוי (יש עתיד), סירב להשיב להצעת חוק של חברת הכנסת מיכל בירן (העבודה), בטענה כי הקליטה אותו בסתר ואמר בזעם: "בושה וחרפה, שקצין הכנסת יגיע עכשיו לכאן. לקחה אותי מיכל בירן הצידה כשהיא מצוידת במכשיר הקלטה ומקליטה שיחה אישית. אין עבירה על חוק האזנות הסתר אבל איפה הגבולות? השיחות האישיות בינינו אינן מוקלטות." סגן השר לוי פנה לחברי האופוזיציה והטיח בהם: "מה תרצו שלא נדבר איתכם? בושה וחרפה, מה אני אצלך בחדר חקירות? תתביישי! מקליטה ומעבירה לצלמים? לאן התדרדרנו?"

סגן השר סירב להשיב להצעה ואמר כי הוא "נמצא בסערת רגשות. חברת כנסת מקליטה אותי בהיחבא והכל משודר ללוביסטים ביציע". לאחר דברים אלו ירד סגן השר לוי מהדוכן וחזר להשיב בשם הממשלה, רק לאחר התערבותו של יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, שהבהיר כי יקיים בירור בנושא.

סגן השר לוי בתשובתו: "ח"כ בירן הסתיימו היחסים בינינו. זו חרפה. תתביישי. אופוזיציה יכולה להציב לעצמה גבולות. זו בושה וחרפה והתנהגות לא ראויה. זה לא מקובל".

ח"כ בירן אמרה לאחר מיכן: "הסתובבתי כל היום עם צוות לתכנית שעוסקת בפנסיה. אני מתנצלת בפני סגן השר לוי אם נוצרה אי נוחות אך העניין המרכזי הוא זכותו של הציבור לדעת מה עושים נציגו. באולם הזה אנחנו מוקפים במצלמות, אנחנו שקופים".

לאחר הסערה מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תיקון – ביטוח פנסיוני בקופת גמל ממלכתית), התשע"ג-2013 של חברת הכנסת מיכל בירן וקבוצת חברי הכנסת.



0 תגובות